Hirdetések

2015. január 21., szerda

Unokám fotói a virágaimról.


Örülök, mikor itt vagy és fotózol, drágaságom. 
Egész másképp látod a virágokat a bokrokat, és ez nekem nagyon tetszik.
Olyanokat is észre veszel, amit én nem.
Közeli képeket nem tudok szépeket készíteni, ami neked viszont mindig sikerül.
Most ezeket  a képeket találtam,amit te készítettél.


A mesefánk.
Még nagyon kicsi voltál, amikor ezt ide raktam.(kb 17 éve)
Te tudod a történetét,  és azt milyen mesénk van róla, amit mi ketten találtunk ki.
Ezt meg én készítettem neked.
Egy kollázs a liliomokról,  tulipánokról,amiket úgy szeretsz.
Ezeket a tulipán hagymákat te hoztad nekem Hollandiából.
Fotózz még nekem sokáig!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A kert ajándékai, tavasszal!

Fodros kel! Áttelelt sok növény!  Sóska már szedhető. Metélő kapor! Medvehagymát is lehet  már csipegetni! Kisebb karalábék, fodros kel, min...