Hirdetések

2015. január 24., szombat

Egy könyv a nagymamákról.


Ezt a kis könyvecskét a nagylány unokámtól kaptam Karácsonyra.
Nagyon találó és kedves megfogalmazások a nagymamákról.
Nekem ez az oldal tetszik a legjobban.



Nekem nagyon tetszik és igaznak tartom a tartalmát.
melengetik a szívemet ezek a sorok.
Ebben a kis könyvben, az unoka mondja meg, milyen is egy nagymama.
Hogyan látnak bennünket ők.



Ha nem is minden nagymama felel meg ezeknek az elvárásoknak, megállapításoknak, lehet igyekezni, hogy azzá váljunk.
A nagymamaságra készülni kell,még az unoka megszületése előtt.
Már úgy alakítjuk életünket, hogy méltóan fogadjuk és szeretetünk át tudjuk adni.
A saját gyerekeinkhez nem volt ennyi türelmünk, mint az unokákhoz.
Értük mindent, és bármikor megteszünk.
Ha elnyerjük bizalmukat csodás napjaink, éveink lesznek.



Itt a következő oldal.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Virágzik a császárfám!

                          15.éve nevelgetem, magról vetettem! Ősszel megjelentek rajta a bimbók ,  ITT írtam róla! https://rolvisa.blogspo...