Hirdetések

2020. május 7., csütörtök

Konyhakertem.II.


Nálam egy jéghálóval bevont állvány alatt nevelkedik a paradicsom, uborka,paprika. 3x7m.
Nekem ez elég.
Sokszor megvédett már a jégtől,és árnyékol is.
Csepegtető csöveket kb 20 cm-re felkötöttem, az állványon lévő huzalra .
Egy 200l-es hordóból megy a víz, fúrt kútból, állott vízzel, ez nagy segítség.
Be van hálózva, arra bujtatom, a növényeket, nem is kell kötözni.
Csak saját szükségletre termelek, a családnak.
A paradicsomot, csak a legjobb fajtákból.
Befőzésre, aszalásra, friss fogyasztásra.



Palántjaimat én nevelem, ablakban, tejes dobozokban.
Már virágosak,kötés is van már rajtuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hollandus pipája virágom!

  A napokban nyílt ki! Van egy régi anyatő, talán 15 éves is lehet. Erről gyökereztettem, ezt a kicsit, egy ismerősnek, már egy éves. Most v...