Hirdetések

2020. március 30., hétfő

Saját nevelésű paradicsom palánták!



Sok fajta paradicsomot ajánlanak, lila, fekete.zöld. De sok az átverés, Nem lesz az lila, ,az biztos. Most fehér paradicsomot láttam az egyik oldalon.

Több mint 40 éve vetem a paprika alakú paradicsomot, az nem génmanipulált.
Most van egy üregesem, az is kb 5 éve megvan, nagyon jó aszalni, befőzni, mert alig van magja.

Erdélyből kaptam a magot.
Ott reszelt káposztával töltve savanyítják is, körözött is tölthető bele.Sokan azt hiszik paprika.
Boltból nem is veszek magot, szedem, magamnak.
Már növekednek a paradicsom és egyéb palántáim a konyha ablakban.


Tejes dobozokban nevelgetem őket, alginit van az általános virágföldbe keverve,és már fito horm-mal is megöntöztem őket.
Ilyenek voltak tavaly!







2 tő uborkát nevelek, tejes dobozban ,minden évben, korán eszek róla.
Már most is van rajta pici uborka.


Csak több napsütés kellene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A kert ajándékai, tavasszal!

Fodros kel! Áttelelt sok növény!  Sóska már szedhető. Metélő kapor! Medvehagymát is lehet  már csipegetni! Kisebb karalábék, fodros kel, min...