Hirdetések

2013. december 26., csütörtök

Karácsonyfám.

Áldott Karácsonyt kívánok minden látogatómnak!



Hosszú éveken át saját nevelésű karácsonyfáim voltak. 
Az évét sem tudom mikor vettem fenyőfát.
Most is lett volna, de 3 éve a húgomtól örököltem egy csinos kis mű fenyőt. 
Most is ezt öltöztettem fel az ő emlékére.
Nem hittem volna, hogy valamikor műfenyőt öltöztetek.
Ezt is megértem, hiszen minden ágán ott van drága húgom keze nyoma,ami nekem sokat jelent.
Nálam folyamatos a fa díszítése.
Elkezdem Szent Este, és még van úgy, hogy februárban is áll, és kerül rá mindig valamilyen dísz.
Most saját készítésű horgolt díszek is kerültek rá.








 A háttérben meghúzódó kis hóember dísz, már 47 éves. 
Még jegyesek voltunk férjemmel, amikor vásároltuk. 
A megye székhely, ma már nem is létező Centrum Áruházában.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az első íriszek!

  Az első kép, egy hagymás írisz, a pockok ennyit hagytak 10 hagymából! Korábban nyílnak, mint máskor. Csodás az illatuk!