Hirdetések

2013. május 21., kedd

Loncaim.

Számomra sokáig ismeretlen volt ez a bokor.
Talán 20 éve, hogy rendeltem egy pici hajtást egy virág küldőtől.
Ezt a pirosat.




Ebből aztán, már sokat tudtam gyökereztetni, hormonnal.
Családnak, ismerősöknek, számát sem tudom mennyit ajándékoztam már el.
Az anyatő a télen kifagyott, de van utánpótlás.
Aztán találtam több fajtát is.
Ez a tarka levelű is egy pici ágról  nőtt.
Egy debreceni áruház parkolójából hoztam, két kis ágat.
A párja a sógornőmnél díszeleg.
Volt piros levelűben is, de elpusztult.



 Egy rózsaszínűt a patikus barátnőm kertjében találtam.
Természetesen ez is hormonnal, palack alatt kigyökeresedett.
Van még egy fajtám, ami a tavaszi kert rendezés, kerítés csere kapcsán új helyre került és az idén nem hozott virágot.

Ő nem rózsalonc, egy másfajta.
Búbos lonc!


Még  van egy a jerikói lonc , ami nagyon illatos.
Ő is áldozatul esett a kerítés készítés kapcsán, de hajt tőről.
 Nyári esténként bódító az illata.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A kert ajándékai, tavasszal!

Fodros kel! Áttelelt sok növény!  Sóska már szedhető. Metélő kapor! Medvehagymát is lehet  már csipegetni! Kisebb karalábék, fodros kel, min...