Hirdetések

2013. május 8., szerda

Kertem szépségei.

Minden nap találok, valami szépet, ami virágzik.
Egyszer már össze számolom, hány fajta virágom, növényem van.
23 év alatt sokat összegyűjtögettem. 
De még kerül mindig újdonság, amiről nem tudok lemondani. 
Bár kevés már a hely,  nem marad ki semmi, ami hozzám kerül.
Bár volt már olyan döntésem, amikor lemondtam egy szépségről. 
Utólag bántam.
Most ők bennük gyönyörködöm.
A kacsa védő szárnyai alatt a sziklai ternye.
 Egy kis stonehenge stílusban a köveim, csak éppen nem körkörösen, mint az eredeti.
 Mini sziklakertem.
 Díszhagyma egy kedves sógornőmtől.
 Szeretem a tarka levelű virágokat.
Ezt a labdarózsát egy arasznyi ágacskáról gyökereztettem pár éve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Virágzik a császárfám!

                          15.éve nevelgetem, magról vetettem! Ősszel megjelentek rajta a bimbók ,  ITT írtam róla! https://rolvisa.blogspo...