Hirdetések

2024. augusztus 12., hétfő

Paprika nevelés, virág ládában!


Virágládába 1 tő paprikám, bő terméssel!

Ismerőstől kaptam a cserepes palántát, ő egy kertészetből kapta, amit nem tudtak eladni.

Nekem is jutott belőle.

Alatta moha fodrozatú petrezselyem!
Tavasszal hagyma volt a ládába, korai zöld hagymaként szedtem ki.
Érdemes igy nevelni, semmi nem bántja!
Csak jó fajtát kell választani, ami bőtermő.
Időnként pótoltam a tápanyagot, agrót is kapott.
Van még egy hasonló, az alatt, is petrezselyem, borsika fű és törpe csutora virágzik.
Róla már leszedtem a termés nagy részét!

Idén a moha fodrozatú petrezselyem nagyon szép a ládákban.
Unokámnak is igy neveltem, nála is szép.
Kéznél van, az erkélyén!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Őszi kikericsem!

Tavasszal, csak levelet hoz.  Ősszel, levél nélkül bújnak ki a virágok! Jelezve , az őszi  évszak kezdetét!