Hirdetések

2022. október 8., szombat

Idei ,birs körte termés, birsalma sajt készült belőle!



Nagyon szép termés lett idén!
Igaz sok megromlott a sok eső miatt, meg permetezve sem volt, csak tavasszal lemosózva, utána szódabikarbónával permeteztem, kétszer. 
Igy vegyszer mentes !
Ekkorák lettek!

Most sütőben sütöttem egy párat egészben(egy netes ismerős ajánlására) 
Majd meghámozva kimagozva, paradicsom passzírozón át darálva, cukorral, birsalma sajt készült. 
Nagyon finom lett.
Kicsit türelmetlen voltam, hamar kiszedtem a formákból, ezért a szélük nem szép.
De, el fog fogyni!
Még lekvárt és birs ivólevet is készítek belőle. A birs alma még nem elég érett, az is lesz bőven!
Még szikkadnak! Kicsit türelmetlen voltam, hamar kiszedtem a formákból a széle ezért nem szép.

Még szikkadnak! Kicsit türelmetlen voltam, ham

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az első íriszek!

  Az első kép, egy hagymás írisz, a pockok ennyit hagytak 10 hagymából! Korábban nyílnak, mint máskor. Csodás az illatuk!