Hirdetések

2022. június 16., csütörtök

A fügefa levele, a napfénnyel érintkezve, égési sérüléseket okozhat!


 
Tősarjakat távolítottam el a füge bokor alól, és a kezem ki hólyagosodott.

Mintha megégett volna!

Utána olvastam, és ezt a cikket találtam. 

https://ajkaiszo.hu/egesi-seruleseket-okozhat-fuge/

Ha fügét metszünk, vagy a levelével érintkezünk, és nap is éri a kezünket, felhólyagosodik, mint a napégés. 

Tehát csak gumikesztyűben, és nem napos időben végezzük a metszést, vagy ritkítást.

Pedig a gyümölcse és a levele is, gyógyhatású, de veszélyes is lehet!

Gógyhatásai:

"A gyümölcsben található vitaminok, rostok és ásványi anyagok segíthetnek normalizálni a vérnyomást és a vér koleszterinszintjét, ezzel pedig óvják az ereinket az érelmeszesedéstől és a mikroszkopikus gyulladásoktól, melyek idővel súlyos, életveszélyes problémákat is okozhatnak. Kutatások szerint nemcsak a füge gyümölcse, de a fügefa levele is jótékonyan hat a vérnyomásunkra. A fügefalevél a cukorbetegség esetén is segíthet az egészség megőrzésében, mert szabályozza a vér glükózszintjét, de a diabétesszel összefüggő gyulladásokat is csökkenti."

https://www.egeszsegkalauz.hu/eletmod/taplalkozas/egyen-fuget-mert-minden-resze-gyogyhatasu/44wyx79

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Műanyag golyók, növények ágról való gyökereztetésére!

  Nemrég találtam rá, ezekre a kis gyökereztető golyókra. Kipróbáltam, már sikerült füge ágat gyökereztetnem!  2,5 hét alatt eredt meg! Most...