Hirdetések

2021. június 26., szombat

Megint cementeztem!


Maradt cementem, egy felújítás után, újból cementeztem. 
Virágtartók készültek.
Régebben is cementeztem már.
 ITT megtekinthető!
Most nagyobb darabokat alkottam, kiselejtezett frottír törölközőkből.
A cementet vízzel kevertem, a nedves, jól kicsavart, frottir anyagot bele mártottam, majd formára raktam.
A forma 2 db farönk, rajta egy nagy virágcserép.
A redőket szépen meg igazgattam.
Száradás után festettem, beton festékkel, amit kicsit színeztem is.
A  szürke beton festék is a fal, és a kerítés,  lábazat festéséből maradt meg, igy nem ment kárba.
Ilyenek készültek.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az első íriszek!

  Az első kép, egy hagymás írisz, a pockok ennyit hagytak 10 hagymából! Korábban nyílnak, mint máskor. Csodás az illatuk!