Hirdetések

2014. október 19., vasárnap

Őszi kertem.

Hullanak a falevelek.
Szép az ősz is.
Új lakója van a kertemnek, udvaromnak. 
Foltos kutyám megérkezett hozzám a menhelyről.

Egy szép kis hölgy, aki kedves és szelíd.
Már első nap megbarátkoztunk.
Végig vezettem a kertemben, jött utánam, mindent megfigyelt.
Kikerülte a virágokat.

Volt egy kutyusom Pamacs, aki 9 évig volt velem. 
2 hónapja elhunyt.
Nagyon szerettem, fájdalmas volt az elvesztése.

Az ő helyére jött Foltos! Folti! Foltika!
Nagyon izgatottan vártam, de hamar hozzám szokik , úgy látom. 
Ma már egész nap az udvaron  bóklászott,a teraszon pihent.
Jól megleszünk együtt, remélem.
A szép őszi kert díszei, a krizantémok mellet ,ő egy új virágszál!






 Folti első napja a kertben!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Virágzik a császárfám!

                          15.éve nevelgetem, magról vetettem! Ősszel megjelentek rajta a bimbók ,  ITT írtam róla! https://rolvisa.blogspo...