Hirdetések

2013. augusztus 16., péntek

Augusztusi séta a kertemben.

A nagy melegben minden hamarabb elvirágzik.
A mocsári  hibiszkusz virágok még egy napig sem bírják, össze zsugorodnak.
Ők még aránylag szépek.


Pedig reggel este locsolom őket.
Most a holdvirág tündököl és illatozik.
nehéz fotózni.
Késő este bontja ki a virágait, korán reggel meg már össze húzódik.



A hollandus pipája mutogatja még magát.
Ma vettem észre , hogy még a hajtás végeken megjelentek kis bimbók. 







A plumbágót(ólomvirág) visszavágtam, de vannak  még  bimbók  egyes hajtásokon.

Ő is folyamatosan virágzik, mint a kék pillangó.
Szegényt az idén a levéltetvek megszívták, a lombja igen kevés, lehullanak a levelek. 
Már annyi mindent kipróbáltam. Nem használt.

Ő is folyamatosan megörvendeztet egy -egy virággal.
Zerge virág.

A gumós begóniák is folyamatosan virágzanak.



 A muskátlik az idén nagyon sok virággal örvendeztettek meg.


A kardvirágot szinte nem is tudtam fotózni , hamar elvirágoztak, illetve a sírokra kerültek.

Ez a növény nagyon szívós.
Ő a STEVIA. Már szinte kidobtam, félre tettem, nem locsoltam, és ki tarackolt.
Most ilyen.

Mellette kelnek a kis apró rukkolák.



2 megjegyzés:

  1. Olgi!
    Csodaszép a kerted most is!
    Tetvek ellen nem tudom mit csináltál.Csalán,diólevélfőzet,fokhagymát beledugni.Ha kicsírázik,kihúzni,mert a virágot is megöli.Vagy babérlevelet a földbe dugni.
    üdv.Éva

    VálaszTörlés
  2. Éva! Köszönöm a látogatást és a jó tanácsokat. Tetvek ellen én is a csalán, dió és tormalevél kombinációt használtam, kevesebb sikerrel.
    Gyere máskor is. Üdv, Olgis.

    VálaszTörlés

Virágzik a császárfám!

                          15.éve nevelgetem, magról vetettem! Ősszel megjelentek rajta a bimbók ,  ITT írtam róla! https://rolvisa.blogspo...