Hirdetések

2013. július 6., szombat

Sásliliomok.


Igénytelen, gyorsan szaporodó növénynek ismertem meg.
Gyerek koromban a temető árok szélénél csodáltam meg rozsdabarna virágait.
Egyszer haza vittem egy tövet, és Édesanyám , csak akkor vette észre, mikor virágzott. 
Megszidott kicsit, hogy temetőből nem hozunk haza virágot.
Aztán mégis maradt és díszítette a kertünket.
A kék kis meténggel is így voltam, temetői virágként találkoztam , ezzel a remek talaj takaró növénnyel.
Ő is került a kertünkbe.
A sásliliomot igen széles színskála, és kombináció jellemzi.
Nagyon sok fajtája létezik már.
Nekem is van egy pár ezekből. 




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Virágzik a császárfám!

                          15.éve nevelgetem, magról vetettem! Ősszel megjelentek rajta a bimbók ,  ITT írtam róla! https://rolvisa.blogspo...